wtorek, 7 maja 2013

Rozdział 23

J - Zaynie Javvadzie Maliku........... nie wiem jak mogłeś doprowadzić do takiego stanu - powiedziałam udając złą, a chłopak smutno spojrzał na mnie ze łzami w oczach - że kocham cię jak wariatka i wybaczam ci - powiedziałam a on zaskoczony spojrzał na mnie.
Z - Czy ty powiedziałaś że mnie kochasz.
J - Co ja nie - powiedziałam ze śmiechem.
Z - Powiedziałaś to - krzyknął radośnie i podniósł mnie radośnie kręcąc się ze mną dookoła własnej osi. Zadowolony postawił mnie na ziemi i pocałował delikatnie w usta po czym oparł swoje czoło o moje. - Powiem ci coś w sekrecie.
J - Nom.
Z - Kocham cię i nic tego nie zmieni - szepnął mi do ucha.
J - To jak tak bardzo mnie kochasz to zanieś mnie do łóżka bo spać mi się chce - powiedziałam radośnie, a on melodyjnie się zaśmiał. Wziął mnie na ręce i zaniósł do łóżka - Jeszcze piżamkę mi podaj.
Z - A w bieliźnie nie możesz spać będzie ci chłodniej i wygodniej. - powiedział poruszając brwiami.
J - Tia a ty mnie zgwałcisz w nocy - powiedziałam ze śmiechem.
Zrobił minkę zbitego psiaka.
Z - Plose.
J - Seksu dziś nie będzie, ale mogę się zgodzić spać w twojej koszulce.
Z - Dziękuje - pocałował mnie w policzek i podał mi jakiś t-shirt. Szybko go na siebie założyłam i wskoczyłam pod ciepłą kołderkę miejsce obok mnie zaraz zajął Malik w samych gatkach. Objął mnie czule i przytuleni do siebie usnęliśmy.
Oczami Kate
N - Skarbie nadal się gniewasz - zapytał słodko kiedy drzwi zamknęły się za nami.
K - Yhy - powiedziałam pod nosem.
N - Kochanie obiecuje to był ostatni raz.
K - Już to słyszałam.
N - Ale tamto dotyczyło żelków.
K - Ale mi różnica.
N - No kotek - podszedł do mnie i złapał mnie od tyłu i swoim nosem zaczął jeździć mi po szyi - Przepraszam - delikatnie złożył na niej pocałunek.
K - Powiedzmy, że jestem skora ci wybaczyć.
N - To dobrze - znów mnie pocałował w szyję po czym złapał mocniej za biodra i przekręcił do siebie przodem, po czym namiętnie mnie pocałował.  - Kocham cię.
K - Ja ciebie też - powiedziała szczerze i znów go pocałowałam. Nagle nie wiadomo nawet kiedy nasze ciuchy jak za dotykiem czarodziejskiej różdżki wyparowały. Chłopak wyszczerzony wziął mnie na ręce i położył na łóżku. Spojrzał na mnie wyczekująco na co ja pokiwałam głową. Ciągle patrząc mi w oczy wszedł we mnie delikatnie i zaczął się poruszać. Po chwili przyspieszył. W moim podbrzuszu zaczął rozpływać się gorąc. Po chwili nie wytrzymałam i rozsypałam się jak puzzle, chwilę po niej do moich doznać jak fajerwerki na sylwestra dołączył Niall. Zmęczony wyszedł ze mnie i położył się obok mnie okrywając nas kołdrą.
N - Kocham cię i dobranoc - powiedział i cmoknął mnie w czoło.
K - Yhym - powiedziałam sennie i zmęczona zamknęłam oczy. Chwilę potem już latałam na jakiejś latającej jaszczurce po Hogwarcie.

Masz zła istoto. Bo seksiuu nie było i patrz co musiałam napisać a ja do tego się nie nadaje. Sprzeciw panie sędzio to jej wina nie moja, że to cuś tu jest ;). A więc teraz standardowo pytanka:
1. Czy Kate zajdzie z Niallem w ciąże?
2. Czy w niedalekiej przyszłości Rose może marzyć o rodzeństwie?
3. Co Zayn powie jutro Jewel na kolacji?
4. Czy Zayn oświadczy się Jewel?


5 komentarzy :

  1. Boże a potem chodzą po świecie takie zboczone osoby jak ja -.- Wiecie co to dzieci czytają !!!!! ..
    1. Jeśli nie mieli gumki do włosów to tak :3
    2. Jeśli nie użyją gumki to tak :3
    3. Że nie użył gumki? :D
    4. Myślę, że tak :*

    Gumka Gumka everywhere :3
    Oglądam film...
    Mężczyźni plują, a kobiety połykają -.- Bożeee gdzie ten świat zmierza?!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jak ty mnie znasz!
    2. Jak napiszesz dla mnie to tak :*
    3. Że ubrudził jej sukienkę
    4. Yep!

    Dziękuję! I nie jestem złą istotą!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Tak : )
    2. Tak : )
    3. Że kocha ją ponad życie : )
    4. Tak i będą szczęśliwą rodzinką z gromadką dzieci : )
    Suuuuper *.* Czekam na nn : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty, boski i wszystko na raz.
    czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Tak
    2. Tak
    3. Że makijaż jej się rozmazał.
    4. TAAAK!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń