niedziela, 19 maja 2013

Prolog

Dawno, dawno temu w pewnej rodzinie przyszło na świat dziecko. Była to sobie dziewczynka. Dziecię to miało już 2 letniego brata no dobra rocznikowo 3 letniego ale to mały szczegół. Chłopczyk bardzo cieszył się z siostrzyczki. Codziennie czytał jej bajki na dobranoc, pomagał rodzicom, starał się jak mógł. Gdy dziewczynka miała 1,5 roku i cały swój czas spędzała ze starszym bratem rodzice postanowili się rozwieść. Mówi się trudno i jedzie się dalej. Super normalnie. Tylko jest problem bo dziewczynka nigdy nie dowiedziała się, że ma brata. Wychowała ją mama. Niestety 3 lata temu owa kobieta zmarła na nowotwór złośliwy. Dziewczynka rozpaczała straszliwie za mamą. Cały swój czas poświęciła muzyce, nauce i spełnianiu marzeń. Rok po śmierci rodzicielki zgłosiła się do Brytyjskiego X factora. Niestety nie dana jej była kariera muzyka. Odpadła w Bootcampie. Sędziowie stwierdzili, że ma świetny głos, ale jest za młoda i za nieśmiała. Ha ja i nieśmiałość. Tamtej osoby już nie ma. Jest ktoś inny jestem prawdziwa ja. Kochająca ryzyko 18 latka, która nie bawi się lalkami tylko woli samochody, łażenie po drzewach, deskorolki. Plastik i inne tworzywa sztuce nie są dla mnie wolę naturalność. A teraz pioseneczka: Kulfon, Kulfon co z ciebie wyrośnie martwię się już od tygodnia itp..

5 komentarzy :

  1. Już mi sie podoba i na bank bede czytac.
    Nie moge sie doczekac 1 rozdziału.:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać na rozdział pierwszy :D .Na bank będę czytać :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochanie. Jestem tu i czytam to i wiesz co czekam z niecierpliwością na rozdział 1 ps. Piosenka idealna :*

    OdpowiedzUsuń