czwartek, 14 marca 2013

Rozdział 4

Dziękuje za te miłe komentarze naprawdę, jak je czytałam łezka mi się w oku zakręciła. Dobra nie będę już was trzymać w niepewności i idę pisać. A po za tym naprawdę to jest miłe czytać że to wam się podoba bo moim zdaniem talentu nie mam i byle co bazgrze zaśmiecając internet. Jesteście najlepsi Kocham was :**

Otóż Zayn spał przytulony do Rose na kanapie. Harry i Louis mieli kucyczki na włosach i make up na twarzy, a ubrani byli w stroje kąpielowe, Liam siedział i oglądał program kulinarny w miarę normalnym stanie jeżeli do normalnego stanu zaliczamy spódniczkę z trawy i biustonosz ten taki z kokosa jak na Hawajach a na szyj miał naszyjnik z kwiatków. Niall za to spał przytulony do misia, a ubrany był w dużego pampera, a w ustach trzymał smoczek. Spojrzałam z KK na siebie i zaraz obydwie miałyśmy na telefonie ich fotki. Zaśmiałam się pod nosem i poszłam po jakieś koce. Zaraz z nimi wróciłam i ich nimi okryłam. Katy poszła robić jakieś szkice, a ja zmęczona poszłam do kuchni zrobić sobie herbatę. Wzięłam kubek z parującym napojem i poszłam do kącika na poddaszu gdzie wyjęłam czysty zeszyt i zaczęłam pisać nowe opowiadanie. Nim się obejrzałam zegarek wskazywał godzinę 19.30. Zebrałam rzeczy z ziemi i schowałam do półeczki po czym zeszłam na dół. Chłopcy nadal spali w salonie razem z małą. Poszłam do kuchni przygotować jakąś kolację. Zrobiłam dużo kanapek z szynką i serem i każdemu po kubku herbaty. Poszłam do salonu i zaczęłam wszystkich budzić. Niemrawo spojrzeli na mnie.
J - Chodźcie kolacja gotowa.
Li  -To która godzina - powiedział przecierając zaspane oczy.
J - 20.
Lou - To my już zmykamy.
R - Już.
J - Po pierwsze bez kolacji was nie puszczę, a po drugie jest już ciemni więc zostajecie tutaj na noc.
N - Ale my się prawie nie znamy i zaprosisz obcych na noc.
J - Pomogliście mi z małą jak byłam u lekarza więc wam zaufałam i polubiłam was.
H -Awww - podeszli i się do mnie przytulili. Zayn wziął Rose na ręce i wszyscy razem siedliśmy w jadalni przy stole. Niall zaczął rozmawiać z KK. Gdy kolacja była zjedzona pokazałam im kto, gdzie śpi, po czym wzięłam małą na ręce i poszłam ją wykąpać. Po udanej zabawie w Piratki, położyłam małą w piżamce do łóżka.
R - Mamo a zagrasz mi kołysankę.
J - Jak zawsze kochanie - pocałowałam ją w czółko - kocham cię.
R - Ja ciebie też.
Podeszłam do fortepianu który stał w rogu i zaczęłam grać kołysankę, którą napisałam razem z Zaynem. Chociaż to zostało małej po ojcu. To, jego brązowe oczy i ta cała słodkość. Siadłam przy instrumencie i zaczęłam grać. (KLIK ). Nie zauważyłam nawet kiedy do pokoju wszedł Zayn, teraz jak zaczarowany stał w drzwiach. Gdy zakończyłam, zgasiłam światło i wyszłam z pokoju zamykając drzwi.
Z - Znam skądś tą melodię.
J - Nie możliwe - odwróciłam wzrok.
Z - Przypominasz mi kogoś.
J - Kogo.
Z - Dziewczynę którą rzuciłem, dla kariery ale nadal mocno kocham.
J - No cóż ja tą dziewczyną nie jestem - odeszłam i szepnęłam cicho do siebie - już nie. Szybko poszłam pod prysznic u siebie i w piżamie położyłam się spać, aby nabrać sił na jutrzejszy dzień.


7 komentarzy :

  1. Boski. Kocham twoje blogi.<3 Czekam na następny.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej misiek tu najedzona popcornem Shipperka Larrego :D Przyszłam poczytać i zmykam przed osobami, które będą chciały mnie zabić za to, ze zakończyłam moje blogi. Np. Misia o nieeee to zło wcielone więc lecę, zmykam i pomykam. Kocham cię siostrzyczko :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział boski <3
    Już nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy ze wszystkich <3
    Pisz dalej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest cudo . NAJLEPSZY BLOG JAKI CZYTAM

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie jest 5555555555555555555555555555555555555555555555555555555

    OdpowiedzUsuń