sobota, 27 kwietnia 2013

Rozdział 19

D - Hej ty jesteś dziewczyną Zayna Malika.
J - Można tak powiedzieć - powiedziałam i spojrzałam na nią.
D - Mogę prosić o autograf i o zdjęcie.
J - Ale na pewno a jak popsuję kadr swoją twarzą.
D - No proszę.
J - No dobra - powiedziałam i sztucznie się uśmiechnęłam, dziewczyna szybko zrobiła sobie ze mną fotkę, po czym podała mi jakiś notesik. Otworzyłam go i na czystej stronie nabazgrałam Jewel i wzięłam to w serduszko.
D - Dziękuje, a mogę się o coś zapytać.
J - Pewnie 
D - ty grasz na gitarze czy dopiero planujesz się nauczyć?
J - Kiedyś grałam, ale po urodzeniu córeczki trochę odpuściłam.
D - A chciałabyś mi pomóc zarobić trochę na koncert One Direction grając na gitarze pod teatrem.
J - I pewnie śpiewać.
D - No tak trochę też.
J - Jeśli ma to pomóc spełnić twoje marzenie to lecimy tylko kupię gitarę.
D - Dziękuje - powiedziała uśmiechnięta i mnie przytuliła. Wzięłam pierwszą lepszą gitarę i poszłam z nią do kasy. Kupiłam jeszcze od razu pokrowiec i dodatki takie jak kostki do grania itp. Z zapakowaną gitarą w pokrowiec wyszłam ze sklepu, gdzie na zewnątrz już czekała na mnie ta dziewczyna.
D - To co idziemy.
J - Pewnie, a tak poza tym Jewel jestem - powiedziałam i z uśmiechem podałam jej dłoń, którą od razu uścisnęła.
D - Dominica.
J - No to idziemy zarobić na spełnienie marzeń - powiedziałam i poszłyśmy pod teatr. Tam dziewczyna z teatru wyniosła swoją gitarę i siadłyśmy na schodkach.
D - To co gramy.
J - A masz bicie i akordy do piosenki Same Mistakes chłopców.
D - Mam - powiedziała uśmiechnięta i podała mi odpowiednią kartkę, szybko przejrzałam nuty i zaczęłam brzdąkać, kiedy stwierdziłam że już umiem oddałam jej kartkę.
J - To co gramy.
D - Ale ja za bardzo śpiewać nie umiem.
J - No to będziesz musiała posłuchać mojego wycia - powiedziałam i posłałam jej uśmiech. Zaczęłyśmy grać a ja dodatkowo śpiewać. Po chwili wokół nas była masa ludzi, którzy zaczęli nas nagrywać. Po zakończonej piosence, zaczęli wrzucać pieniądze do otwartego futerału Dmonicki.
D - I ty niby wyjesz, dziewczyno cudnie śpiewasz - krzyknęła i się do mnie przytuliła - Co następne.
J - Wybierz coś.
D - Może What Makes You Beautiful.
J - No dobra - znów zaczęłyśmy grać i ja dodatkowo śpiewać. Pograłam z dziewczyną  z godzinę a wokół nas zrobił się duży tłum. Już miałam się zbierać kiedy podeszłam jakaś reporterka.
R - Dzień dobry tutaj telewizja TV 6 (zmyślona żeby nie było ) czy to prawda że jesteś dziewczyną sławnego Zayna Malika.
J - Byś możliwe a teraz przepraszam śpieszę się - powiedziałam szybko i zabierając swoje rzeczy wsiadłam do auta i pojechałam do domu. Tam siadłam na fotelu i włączyłam telewizję. Zobaczyłam tam jak jakiś program plotkarski puszczał moje śpiewanie z dzisiaj spod teatru z nagłówkiem " Czy z takim głosem przebije chłopców z One Direction ". Spojrzałam na to i zrobiłam zdziwione oczy. Zaraz zaczął dzwonić mój telefon. Spojrzałam na wyświetlacz a tam było napisane:..............CDN.

A więc tak przepraszam, że krótki, ale za bardzo czasu nie mam. Zapraszam także na mojego nowego bloga  fuck-ideals.blogspot.com. A teraz parę pytań:
1. Kto dzwoni do Jewel?
2. Co się stanie, kiedy chłopcy włączą telewizję i zobaczą śpiewającą Jewel?
3. Co będzie dalej z Jewel i Zaynem?
4. Czy Dominica spełni marzenia ?

4 komentarze :

  1. 1: Hmm Zayn
    2:Opadnie im kopara.
    3:Wrócą do sibie.
    4:Takkk
    A tak po za tym rozdzialik boski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty.:)
    1.Zayn albo jej siostra
    2.Zamienówią
    3.Będą razem.♥
    4. Yess.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Któryś z chłopaków (pewnie Zayn)
    2. Zdziwią się i będą chcieli żeby Jewel została sławna.
    3. Zayn wytłumaczy wszystko Jewel, będą razem i będą szczęśliwą rodzinką.
    4. Oczywiście, że tak ;p
    A tak w ogóle to boski rozdział i czekam na następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kedy następny?
    Super
    Zapraszam też wszystkich do mojego bloga
    http://love-crazy-life-and-fun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń