poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rozdział 17

 *6 miesięcy później*
Z Zaynem jestem już pół roku. Kto by się spodziewał. Na pewno nie ja. Rose mówi do niego tato, z czego bardzo się cieszymy. Chłopcy też pokochali tego skrzata, a ten skrzacik ich. Moja nieogarnięta siostra jest już od 4 miesięcy z Horankiem z czego bardzo się cieszę. My z  Zaynem cóż dogadujemy się i co najważniejsze kochamy, ale co to za związek bez kłótni i sprzeczek. No właśnie żaden tak więc też mamy swoje ciche dni, ale uwierzcie mi potem to godzenie się. Hmmm zajebista rzecz. No, ale wracając do tematu dzisiaj jest już 17 luty. Zayn ma już 20 lat, a Harry 19. Chłopcy aktualnie mają trasę koncertową, ale staramy się często widywać. Często nawet jedziemy z nimi na koncerty. Na razie mają trasę po Wielkiej Brytanii a od 29 kwietnia Europejską. Ale koniec tych rozmyśleń.

Jak co rano wstałam i przeciągając się poszłam do kuchni. Tam już siedziała Rose i Kate.
J - Dzień doberek.
R - Mama - krzyknęła radośnie.
K - Hejo, a ty co w piżamie latasz.
J - Mam lenia i nie chce mi się przebierać  - powiedziałam szczerze i siadłam przy stole. Po chwili dostałam kubek gorącej herbaty i 2 kanapki z szynką i serem. - Dziękować.
Szybko spałaszowałam śniadanie i biorąc małą na ręce poszłyśmy do salonu.
K - Jaka bajka dzisiaj.
J - Mała syrenka.
R - Gdzie jest Nemo.
K - No to najpierw "Gdzie jest Nemo", później "Małą syrenkę"
J - Oujee - krzyknęłam i zaczęłyśmy oglądać bajkę. Jak zawsze rozkleiłam się oglądając "Gdzie jest Nemo". Cała zaryczana odebrałam dzwoniący telefon.
***
J - Słucham.
Z - Jewel co się dzieję - powiedział zaniepokojony.
J - Nic się nie dzieje.
Z - To czemu płaczesz.
J - Oglądamy z dziewczynami bajkę.
Z - Aha. Tęsknie za wami, chciałbym was teraz przytulić.
J - Ja ciebie też.
G - Zayn kochanie z kim rozmawiasz - powiedział jakiś głos w tle a ja zrobiłam wielkie oczy - No pośpiesz się mam ochotę na ciebie.
Z - Przepraszam muszę kończyć pa - powiedział szybko i się rozłączył.
***
Zdziwiona spojrzałam na telefon.
J - Przepraszam na moment - powiedziałam ze łzami w oczach i jak gazela pobiegłam na górę. Ze spływającymi łzami wykręciłam numer Nialla. Odebrał po 2 sygnale.
***
J - Hej Niall.
N - Jewel.
J - Mam pytanie kto jest u Zayna?
N - Yyyy ja nic nie wiem - powiedział szybko.
J - Niall powiedz mi proszę.
N - Wczoraj w nocy przyjechała do niego Perrie Edwards.
J - Ta z Little Mix.
N - Ta sama.
J - Mogę cię o coś spytać tylko odpowiedź szczerze.
N - No dobra.
J - Przespał się z nią.
N - Chyba tak, nie jestem pewny ale rano zeszli trzymając się za ręce i całowali się co jakiś czas.
J - Dzięki Niall .
***
Szybko się rozłączyłam i wybuchnęłam płaczem. Wstałam z podłogi na której rozmawiałam z Horanem i z wściekłością zwaliłam wszystkie zdjęcia z komody. Skulona siadłam pod łóżkiem i płakałam. Nagle do pokoju wbiegła Kate.
K - Co jest - zapytała i przytuliła mnie mocno do siebie.
J - On mnie zdradził - powiedziałam cicho.
K -Co?
J - On mnie zdradził - wrzasnęłam, a po moich policzkach pociekła nowa partia łez.
K - Ćsii nie płacz nie warto.
J - A wiesz co jest najgorsze.
K - Co?
J - Ja go cholernie kocham - siostra przytuliła mnie mocniej do siebie i zaczęłam głaskać mnie po włosach. Zmęczona płaczem i emocjami usnęłam wtulona w nią.

Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam.

4 komentarze :

  1. No ale za co ty przepraszasz ??
    Rozdział jest suuuuuuuper <3
    Przecież w związkach zdarza się nie raz zdrada ;(
    Ale mam nadzieje, że w ich związku się ułoży ;)

    PS:. Zapraszam cie do mnie i wielkie sorry za spam ;)
    http://errorlove1d.blogspot.com/
    http://pelnia-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cie chyba kurwa jutro zajebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Takiego obratu zdarzen sie nie spodziewałam. Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam sobie rozdział i myślę sobie 'Wow, świetny. Dziewczyna ma talent', a potem ta Twoja notka pod rozdziałem. Mogę mieć pytanie? Za co Ty do cholery przepraszasz? Tylko mi nie pisz, że rozdział jest beznadziejny, bo uduszę. <3

    OdpowiedzUsuń